ENS VISITEN ELS AGENTS RURALS

Com cada any, els agents rurals han vingut a la nostra escola per explicar a tot l’alumnat de cicle mitjà com és la seva feina.

A tercer van parlar dels animals que viuen a la nostra comarca: guineus, porcs senglars, pit-roig, esquirols… També ens van ensenyar a reconèixer les petjades i els caus de diferents animals salvatges i fins i tot ens van deixar toca la pell d’un teixó!!!

A quart, en canvi, van presentar-nos un raticida d’allò més natural “l’Òliba”, un rapinyaire nocturn que ens ha sorprès moltíssim. Vam investigar unes ales i potes que havien portat d’un àliga i una òliba, vam aprendre la diferència entre el plomatge i les urpes d’un rapinyaire nocturn i un altre diürn.

Al final tenien una gran sorpresa preparada per a l’alumnat de tota l’escola. Ens van fer sortir al pati i van alliberar un astor que s’havia recuperat al centre de recuperació d’animals de Vallcalent. Va ser emocionant.

Moltes gràcies a la Montse i al Josep, hem après un munt de coses sobre el nostre entorn que desconeixíem!!!

Clica la imatge per veure el recull fotogràfic 👇