DIA INTERNACIONAL DELS ANIMALS A L’ESCOLA

El dia 10 de desembre va ser el dia Internacional dels animals. A l’escola vam portar a terme dues activitats per tal de conscienciar a l’alumnat del nostre centre i treballar el respecte i cura dels animals.

La Plataforma animalista de Lleida ens vam fer unes xerrades gratuïtes de Tinença responsable d’animals de companyia amb la finalitat que el nostre alumnat sigui, en un futur, persones responsables en el tracte amb els animals i puguem disminuir la quantitat d’animals abandonats i perduts. Moltes gràcies a la Laia i a la Rosa pel seu esforç i dedicació.

L’escola juntament amb el Centre Veterinari d’Almacelles i l’associació VIECAN vam tenir la iniciativa de fer la recollida de material i menjar per a les protectores d’animals de referència del poble.

Aquesta proposta ha estat un èxit!!!

Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració. Sense la vostra participació no hagués estat possible.