SORTIDA PROJECTE DE L’AIGUA 3r

El passat divendres, 5 de maig, els alumnes de 3r de l’escola Antònia Simó i Arnó, per concloure el projecte de l’aigua que hem anat treballant al llarg del tercer trimestre, vam anar a veure les muntanyes on neix el riu Isábena.

La primera parada que vam fer, va ser a l’Alto de Bonansa on després d’un bon esmorzar, vam començar una caminada d’uns pocs quilòmetres fins al mirador d’Ansuilo des d’on vam poder contemplar unes vistes espectaculars dels Pirineus.

A continuació vam tornar a l’autocar i ens vam dirigir cap al poble de Roda de Isábena, municipi que forma part de la llista dels pobles més bonics d’Espanya. Allí vam dinar, vam observar la Catedral… Si, si, has llegit molt rebé, Roda de Isábena és dels pocs pobles que compten amb una Catedral!!!! Abans de deixar el poble, vam visitar el museu “La Era de Vicén”, un lloc de dos segles d’antiguitat dedicat a mostrar-nos tot un seguit eines i objectes que ens fan viatjar en el temps.

Per acabar de posar la cirereta al pastís, abans de tornar a casa, vam visitar el pont de Capella, un pont medieval d’estil romànic que travessa el riu Isábena.

Va ser una excursió fantàstic, ens ho vam passar superbé i vam aprendre un munt de coses interessants.

Clica la imatge 👇 per veure el recull de fotos