CELEBREM EL CARNAVAL A L’ESCOLA
El divendres 18 de febrer tota l’escola vam rebre una carta molt especial, la carta del Rei Carnestoltes. En aquesta, el rei de la gresca ens convida a celebrar el Carnaval i per fer-ho cada dia ens donarà una consigna divertida. Així, que tots i totes hem començat aquesta setmana amb ganes de gresca, disbauxa […]
CELEBREM EL CARNAVAL A L’ESCOLA Llegeix més »



