Dijous passat, per refrescar-nos una miqueta amb aquesta calor que fa, l’alumnat d’educació infantil vam fer jocs d’aigua. Vam fer 4 jocs: transvasaments d’aigua, la bomba, relleus i neteja de joguines del pati. Quan vam acabar, vam ballar una mica mentre ens mullaven una mica més !!
Ens ho vam passar pipa! I és que ens agraden molt els jocs d’aigua!
