TALLERS TERCER TRIMESTRE

Aquest tercer trimestre hem treballat a l’Antoni Gaudí, en Jaume Plensa i en Picanyol.

D’en Gaudí vam fer un vitrall enganxant retalls de papers de colors sobre uns plàstics i vam acabar de dibuixar un dels seus edificis més famosos, la casa Batlló.

Aquest trimestre, d’en Plensa hem creat unes estructures amb volum que hem decorat amb diferents paraules, tal i com fa aquest artista en algunes de les seves obres.

També hem conegut diferents personatges que va crear l’il·lustrador Picanyol. En les seves tires còmiques, el personatge més famós és Ot el bruixot. També vam fer l’avió de la Noemí i el Pilot amb material de rebuig i vam poder inventar el nostre personatge de còmic.

Aquí teniu un recull fotogràfic dels tallers que hem realitzat tota l’escola. Esperem que us agradi.

Els alumnes de 1r.