Informació general

L’AFA és l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’escola l’Aixart, i és la forma que tenim els pares i mares d’organitzar-nos dins el centre escolar.

La nostra tasca es centra en organitzar serveis complementaris, suplantar responsabilitats de les administracions, i reivindicar la qualitat de l’ensenyament. Entre les tasques més concretes:

• Organitzem activitats extraescolars i casals.
  • Sol·licitem subvencions i ajuts per fer sostenibles els serveis i les activitats.
  • Aportem fons a l’escola quan es requereix i es creu convenient per una millor educació dels nostres fills/es.
  • Organitzem el programa de reutilització de llibres, que suposa un estalvi important de diners a les famílies.
  • Organitzem activitats lúdiques juntament amb l’escola i l’ajuntament: quines de nadal, cantada de nadales, festa de final de curs, …
  • Un membre de l’AFA forma part del Consell Escolar, en representació de tots els associats.
  • Gestionem el menjador escolar i el temps d’esbarjo de la franja del migdia.
  • Organitzem xerrades adreçades a les famílies relacionades amb temes que poden ser d’interès.
  • Donem suport a les famílies, equip directiu i mestres de l’escola.