Activitats extraescolars

L’AFA proposa activitats extraescolars per tots els alumnes de l’escola. Donat el nombre d’inscripcions s’han portat a terme:

Mecanografia: Dirigit a alumnes de cicle superior de primària. S’ha realitzat en horari de tarda. L’empresa encarregada de gestionar el servei i monitoratge ha estat Emag.

Jocs en anglès i contes i titelles: Dues activitats proposades per infantil i primària que es realitzen en horari de migdia. L’empresa encarregada de la gestió és Teca i Xerinola

Música: Dirigida als alumnes de P3, P4 i P5. Es realitza en horari de migdia. L’empresa encarregada de la gestió és l’Escola municipal del Gironès. Animem als alumnes de P3 a inscriure’s a aquesta activitat, estem segurs que els agradarà molt!