TALLERS 2n TRIMESTRE

Aquest segon trimestre hem treballat a la Louis Mailon Jones, l’Antoni Gaudí i en Jaume Plensa.

D’en Gaudí vam fer una rèplica de la sargantana del parc Güell amb plastilina i ens vam convertir en arquitectes creant una de les torres de la Sagrada Família amb fang.

Aquest trimestre, d’en Plensa vam fer un homenatge a la seva obra “El cor dels arbres”. Ens vam fer una foto abraçant un arbre i vam crear paraules amb plastilina sobre el nostre cos.

Per últim, hem conegut l’estil de l’artista afroamericana Louis Mailon Jones, i hem creat diferents quadres inspirant-nos en el seu art. Colors vius, cares, màscares, figures geomètriques, sanefes i barreja de cultures que ens han inspirat en les nostres creacions.

Aquí teniu un recull fotogràfic dels tallers que hem realitzat tota l’escola. Esperem que us agradi.

Alumnes de 4t