SORTIDA DE CI A BANYOLES

El passat dijous 9 de novembre, l’alumnat del cicle inicial va anar d’excursió a Banyoles, concretament al molí de la Farga, per conèixer en primera persona com es recicla de manera artesanal el paper a l’empresa familiar Sastres Paperers, SC.

L’activitat va constar de diferents parts, les quals els van fer reflexionar sobre el cost mediambiental que té l’ús del paper i què podem fer per a minorar-lo, segons la seqüència de les tres R: Reduir, Reutilitzar, Reciclar. Amb un joc, van classificar el paperot per facilitar-ne la tria i van aprendre a reciclar-lo fent paper nou a partir de rebuigs de paper que van portar de l’escola. També els van compartir alguns secrets de l’ofici per obtenir un bon paper reciclat. Va ser una activitat molt interessant i profitosa que van gaudir molt.

A la tarda, van dinar al parc de la Draga i van jugar per tota aquella zona.