SITUACIÓ D’APRENENTATGE: CREACIÓ D’UN NOU ESPAI A L’ESCOLA

Les nenes i els nens de sisè hem treballat molt les darreres setmanes! Vam debatre a classe sobre la necessitat d’ampliar els espais de l’escola, que de vegades sembla que se’ns queda petita. Ens vam posar d’acord sobre què volien fer…i vam acabar creant una maqueta amb el que podria convertir-se en el futur en un nou espai a L’Aixart. Quan la maqueta va estar llesta, vam portar la nostra demanda a l’Ajuntament de Cervià, on ens van atendre molt amablement.

Us deixem les imatges de la visita i de tota la nostra feina a la icona del menú.