Premis i Concursos

Premi Sambori: premis de narrativa destinats als alumnes de primària i organitzats per Òmnium Cultural. Cada curs presenta els escrits de més qualitat, seleccionats per el/la tutor/a.

Quin munt de llibres: concurs de reptes de lectura organitzat pel CRP. L’objectiu és mirar fins on arriba l’alçada dels llibres que s’han llegit, i veure si han superat un repte proposat. Cal portar un registre dels cms que mesura cada llibre que els/les nens/es vagin llegint.

Lectòmetres: activitat vinculada a Quin munt de llibres. Cada mes es recullen les fitxes on hi ha escrit el títol de tots els llibres que s’han llegit. S’escull el/la nen/a que ha llegit més de cada cicle i se li fa una fotografia per penjar a l’entrada, se li dóna un diploma i es penja en el bloc.

Proves cangur: prova de reptes matemàtics que té lloc cap al mes de març. Hi participen els alumnes de 5è i 6è. Són a nivell de Catalunya; se celebren conjuntament amb totes les escoles participants i són de correcció externa.

Art/paraules: per potenciar la creativitat en els alumnes i l’esperit artístic es crearà el concurs del bloc de les paraules. Cada alumne dissenyarà  les paraules treballades en el seu bloc i trimestralment es realitzaran votacions per escollir els blocs més artístics.

Concurs de dibuix del cartell de la fira de la ceba i la tomata de Viladasens els alumnes de P5, 2n i 4t participen fent un dibuix pel  concurs del cartell de la fira. Els guanyadors reben un premi el dia de la fira.