MAGIC MYTHS, una obra de THE TALE TELLER

Els passat divendres, dia 1 d’abril, els nens i nenes de 3r a 6è vam anar a veure aquesta obra de teatre en anglès a Can Geli de l’Era.
L’Obra va ser interpretada per una sola persona, una actriu (molt bona) que es deia Sophie. La Sophie ens va representar dos mites molt interessants: El Rei mides i Medusa.
A la primera història, apareix el rei Mides, un rei molt ric que no té mai prou i que per això rep un malefici: tot allò que toqui es convertirà en or.
La segona història ens parla de Medusa, una noia molt presumida que mai volia ajudar a els seus pares a fer feines de casa. Llavors la deessa Atenea la va castigar convertint-la en un monstre espantós.
A l’obra van sortir 5 voluntaris, nens i nenes de la nostra escola que per una estoneta es van convertir en actors i actrius. Els 5 voluntaris van ajudar la Sophie a interpretar els diferents personatges i van participar en diferents jocs.
Per exemple, l’Helena de 6è i en Samuele de 3r van sortir a endevinar unes fruites i després van sortir l’Ian de 3r i l’Arnau de 5è per fer veure que eren el Rei Mides i la seva filla.
A l’obra vam tenir moments divertits, com quan havíem d’endevinar els noms de les fruites en anglès, i també algun ensurt barrejat amb riure quan a l’obra apareixia el cap de monstre de la Medusa, que tenia el cap de serps i era molt lletja. I també vam sentir tristesa, quan la filla del rei Midas es va convertir en or i no es podia moure.
El millor de la obra va ser veure com la protagonista anava canviant de personatges, la seva gestualitat, les veus i la seva actitud. També em va agradar molt el final perquè li vam poder preguntar coses de la seva vida.
Ens sembla que en el futur aquesta companyia hauria de tornar a l’escola perquè l’obra ens ha semblat molt divertida i històrica, i a més hem practicat l’anglès que aprenem a classe.