LA FIRA SOLIDÀRIA DE L’AIXART

El dia 16 de desembre a les 16:30, a  l’escola L’Aixart, vam celebrar la fira solidària. Els diners recaptats aquest any van destinats a la Fundació GERD, una organització que ajuda les persones amb discapacitat a països de Llatinoamèrica.

Van assistir moltes famílies de Cervià de Ter, Raset, Viladasens i altres llocs. La gent va poder comprar centres de taula, rens de cartolina, rens fets amb pinya, fanalets, espelmes fets amb CDs, paper reciclat, gnoms de cartolina, arbres de pals i llana, polseres, estrelles de pal i llana… que havien preparat els nens i nenes de l’escola. Els nens i nenes de 6è es van encarregar de les vendes, amb ajuda de les mestres de l’escola. Va participar molta gent, com és habitual cada any per aquestes dates.

Cal donar les gràcies a tots els nens i nenes perquè s’han esforçat molt i ha sortit molt bé, i també a tota la comunitat educativa. De ben segur que la Fundació GERD en farà un bon ús!