ESPECTACLE EN ANGLÈS CM I CS

El passat dilluns, 5 d’octubre, vam veure l’espectacle d’anglès “Journey to the Centre of the Earth”. Aquest espectacle tracta sobre les capes de la Terra. Per això va venir una científica (de veritat era una actriu) molt divertida. Portava unes ulleres enormes i ens va fer riure molt. La mateixa actriu va fer els papers d’una científica anglesa, d’una científica rusa i també va fer de Beyoncé per cantar una cançó.

Vam poder repassar el vocabulari sobre les plaques tectòniques, volcans, terratrèmols, tsunamis…també els noms de les capes de la Terra en anglès. A més, hem après qui era l’escriptor Jules Verne i sabem que va escriure un llibre sobre un viatge al centre de la Terra.

Nosaltres havíem practicat la cançó a classe, així que ens sabíem la lletra i vam poder cantar i ballar. Alguns van sortir de voluntaris per ajudar l’actriu i ho van fer molt bé. Aquest cop l’espectacle no s’ha fet a Can Geli de l’Era com altres anys, sino al pati de l’escola. Vam aprendre molt i va ser molt divertit.