COMIAT DEL CURS…

Cada curs escolar és com un viatge en un tren màgic que travessa des del setembre fins el juny. Cada petit passatger porta una maleta que li serveix per anar guardant tot allò que aprèn. Així, mentre el viatge avança a través dels mesos, a la maleta van entrant lletres i números, experiments, projectes, jocs i cançons, reptes, paraules, històries, idees i pensaments. De tant en tant el tren fa una parada i els infants aprofiten per organitzar el seu equipatge, posar cada nou coneixement al lloc que li correspon i fer espai pel que li queda per aprendre. I és així un curs rere l’altre, de setembre a juny, aprenentatges, parades, més aprenentatges, i durant el viatge els nostres infants es van educant i es van fent grans.

Aquest curs, però, el tren va parar abans d’arribar a l’estació i tothom va haver de baixar i anar cap a casa abans d’hora. Portaven, això sí, la maleta. La maleta i moltes ganes de continuar el viatge. Amb l’empenta dels nens i nenes i la col·laboració de les famílies, entre tots i totes hem aconseguit arribar a aquest final de curs amb la maleta plena i l’equipatge endreçat.

Ha arribat el moment d’acomiadar-nos i volem aprofitar l’ocasió per donar-vos les gràcies. Gràcies per fer-nos costat en la nostra tasca educativa. Gràcies per la confiança que heu mostrat envers l’escola. Gràcies per l’esforç de continuar el curs des de casa, una setmana darrere l’altra, fins el final. Gràcies per situar l’educació dels infants en el lloc central que es mereix. De tot cor, famílies: gràcies.

Ara els petits faran un merescut parèntesi estiuenc i els desitgem que s’ho passin tan bé com puguin, que gaudeixin de l’activitat a l’aire lliure i de la companyia de familiars i amics. Que recuperin, en la mesura del possible, el temps d’esbarjo que se’ls va escapar durant els mesos de confinament.

L’escola no s’atura. Des del nostre centre continuarem treballant per garantir una tornada segura al setembre i reprendrem les aules amb energia. Ningú ens podrà retornar els mesos en què tant ens hem trobat a faltar, però començarem el nou curs amb forces renovades i amb moltes ganes d’encetar un nou viatge amb els nens i nenes de L’Aixart.

Que passeu molt bon estiu, ens veiem al setembre!