CIM D’ÀLIGUES

Dimecres, 4 de febrer, els alumnes de cicle mitjà i superior vam anar d’excursió al Cim d’Àligues, a Sant Feliu de Codines. Al Cim d’Àligues es poden veure rapinyaires volar i et fan una explicació de cada ocell.
Vam arribar a dos quarts d’onze i vam esmorzar. Després ens vam separar per cicles i vam anar a veure els rapinyaires. Primer vam veure els rapinyaires nocturns, que són els que cacen de nit com l’òliba, i després vam veure els diürns, que són els que cacen de dia com l’àliga. Quan va acabar l’explicació, vam anar a l’espectacle de vol i vam veure alguns ocells volar. Vam veure un que es deia Secretari que tenia els peus molt llargs i també el Voltor, el Duc, l’òliba i molts més.
Després vam anar a dinar. Quan vam acabar vam agafar l’autobús i vam anar a un parc a Caldes, on hi havia bancs, una font i circuit de fusta per jugar. Hi vam estar uns 45 minuts i després vam tornar a l’escola.
L’excursió va ser molt divertida i vam aprendre moltes coses sobre els rapinyaires. Ens ho vam passar molt bé!