CELEBREM EL CARNESTOLTES!

Divendres 10 de febrer va arribar el Rei Carnestoltes a l’escola, i com tothom ja sap que ens va fer coneixedors de la primera consigna: anar amb pijama i amb el peluix més gran que tinguéssim a l’escola! Així doncs el dilluns 13 tothom anava amb pijama, bata, sabatilles d’estar per casa, peluixos… Dimarts 14 va tocar anar amb roba gran dels nostres pares i mares. Dimecres 15 l’escola semblava l’escenari d’un gran casament, nens, nenes i mestres ben mudats i enclenxinats! Dijous va tocar anar d’esport, a l’escola vam poder veure de tot: tenistes, futbolistes, ciclistes, basquetbolistes… i a la tarda la berenada amb els avis i àvies va ser tot un èxit. Vam poder gaudir grans i petits de diferents jocs tradicionals!

Alumnes de 2n