CAMPANYA DE DONACIÓ DE SANG

Els alumnes de 4t vam col·laborar en el projecte de donació de sang.

Durant aquest trimestre hem fet diverses actuacions pel projecte: vam fer una carta per informar a les famílies, vam crear un cartell per fer propaganda i vam fer un petit regal, que era un cor amb imant, que hi deia gràcies.

El 13 de desembre vam fer la fira solidària a l’escola i van venir forces persones. Durant la donació de sang, els alumnes de 4t portàvem una armilla vermella posada i anàvem fent diferents funcions:

• Esperar i donar la benvinguda a la gent que venia a donar sang.
  • Donar-los les enquestes.
  • Acompanyar-los a donar sang.
  • Donar-los el refrigeri.
  • I per últim donar-los el cor amb imant, que era de regal.

Als alumnes de 4t ens va agradar molt participar en aquesta campanya. Esperem que l’any que ve encara vinguin més persones a donar sang.