Conferències a CI: El mar, l’origen dels planetes i les escoles del món

Les darreres conferències de la classe de Cal Simó han estat força diverses respecte als temes que ens han exposat els nostres companys. Hem acabat la ronda dels alumnes de segon i ja s’ha estrenat un de primer aquesta passada setmana.

Sabíeu que el plàstic és més perillós que els taurons? Doncs aquestes i altres qüestions ens va explicar l’Àlex a la seva conferència sobre “El mar”. Ens va parlar dels animals que hi viuen i de les activitats que es poden fer.

L’Ulyses per la seva banda, amb l’ajuda d’uns dibuixos ens va explicar tot el procès de “Formació dels planetes” a partir del pols estelar, de les galàxies i l’univers.

I per acabar, tenim la primera conferència d’un alumne de primer, el Daryl, que ens va parlar de “Les escoles del món”. Va triar 5 països de diferents indrets del món i ens va explicar on són, com són i què fan en aquestes escoles.