Visita de l’escriptor Pep Molist

Gràcies al programa “Autors a les aules”, hem gaudit de la visita de l’escriptor Pep Molist a la nostra escola.

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem gaudit molt llegint alguns dels seus llibres durant aquest curs i teníem moltes ganes de conèixer l’autor. Ens vam preparar algunes preguntes sobre la seva feina, els seus llibres, la seva font d’inspiració… i, emocionats, vam ambientar una mica l’aula el dia anterior.

L’autor ha estat molt proper i ens ha emocionat amb la lectura de dos dels seus contes “Sedafí, història d’un cuc de seda” i “Sorra a les sabates”. Ens ha parlat de la feina dels escriptors, de la importància de la lectura i de com troba la inspiració pels seus llibres. També ha respòs les nostres preguntes i finalment ens ha dedicat a cadascú el llibre “L’Ot i el falciot”, amb el que hem estat treballant aquest trimestre.

Moltes gràcies per la teva visita, Pep!

1. Pep Molist

Moltíssimes gràcies per la bona acollida i sobretot per la bona feina i la motivació que els mestres heu fet i feu amb els alumnes en pro de la lectura.
    M’emporto algunes de les millors sensacions que he tingut en les trobades amb nois i noies d’escoles dels darrers anys.