Viatge al Futur (Cicle Inicial)

Aquest matí, tots els alumnes de l’escola hem pogut fer un “Viatge al Futur” per compartir una activitat amb els companys i companyes que formarem els grups del proper curs.

Dilluns a la tarda, els nens i nenes de primer vam baixar les invitacions personalitzades als alumnes de I5, explicant també que els esperàvem a la nostra fila després del pati per fer unes activitats per grups i presentant-se com els capitans i capitanes de cada equip.

Avui hem fet les rutines de després del pati com si ja fos el curs vinent, amb la rotllana de la kinesiologia just abans d’entrar a l’aula. Després, per grups, hem fet 4 activitats (beebots, missatge secret, simetries i onomatopeies) seguint les indicacions del full de rotació que tenia cada equip i mirant d’ajustar-se al temps destinat a cadascuna de les estacions.

L’experiència ha estat molt enriquidora per tots i ens ha agradat molt estar plegats compartint espai i activitats. De ben segur que en tornarem a fer alguna altra trobada abans d’acabar el curs!!