Passeig Literari a La Beguda Alta

Ens fa molta il·lusió presentar el primer Passeig Literari de la Beguda, una experiència de lectura pels carrers del poble, on la paraula i el gaudi prendran el protagonisme. Una jornada que serà possible gràcies a les persones que s’han fet seva la proposta i ens regalaran el seu temps i les seves ganes perquè petits i grans fem volar la imaginació, mentre els escoltem llegir. Al llarg del matí, passejant per la Beguda, trobarem sis espais de lectura on s’oferiran contes i poesia que, ben segur, faran les delícies de tothom.

I ho fem de la mà de l’escola Teresa Godes i Domènech, a qui volem agrair la seva generositat en compartir amb nosaltres la seva experiència i felicitar-los pels 10 anys que porten organitzant el Passeig Literari de la Joncosa del Montmell. Conèixer aquesta proposta tan bonica, desenvolupada amb tanta cura, va ser l’espurna que ens va animar a provar-ho i el seu acompanyament ha estat clau per poder arribar fins aquí. Ens heu fet un immens regal.

El dia 21 omplim els carrers de paraules i il·lusió.

Bona diada i bona lectura!

1. Escola Teresa Godes i Domènech

Moltes gràcies pel vostre compromís i per fer vostre el passeig literari. És un goig i un honor acompanyar-vos, des de la distància, en un dia com aquest.
    Segur que ho gaudiu molt!
    Abraçades des de la Joncosa del Montmell!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *