Ja hem votat pel premi Atrapallibres!

Ja ho tenim! Els jurats del premi Atrapallibres de l’escola Vinyes Verdes han votat les obres que més els han agradat, després llegir-les i comentar-les al llarg del curs. Els resultats han estat ajustats, deixant palès que n’hi hagut per tots els gustos. Sigui qui sigui que s’emporti el premi, els jurats recomanen la lectura de totes les obres finalistes.

Veredicte del jurat de Cicle Mitjà:

1a posició: El mètode xof, de Roddy Doyle

2a posició: Estels i formigues, de Sebastià Serra

3a posició: Els estels, de Jacques Goldstyn

Veredicte del jurat de Cicle superior:

1a posició: Mira, de Tina Vallès i Mercè Galí

2a posició: L’Amy i la biblioteca secreta, d’Alan Gratz

3a posició: El llibre de la sort, de Sergio Lairla i Anna C. Lartitegui

Ara només ens queda esperar al 14 de juny per conèixer qui s’acaba emportant el premi.

Sort a tothom!

1. Millaray

Moltes gràcies per aquesta proposta! Promoure la lectura ha de ser un pilars de l’Escola. Ho feieu ja amb molts projectes i aquest ve a sumar encara més. Enhorabona!