Hem anat de colònies! Feu un comentari / Per Brenda Capitán / 15 de maig de 2026 / 2n I5 Us deixem les fotografies del viatge de colònies que van fer l’alumnat d’I5 i de 2n a la casa Can Castellar, a Vallgorguina. Va ser una experiència inoblidable!