ATLEGRAMA 2026

L’alumnat de 6è ha participat a l’Atlegrama, celebrat a les pistes d’atletisme Antonio Amorós de Santa Coloma, juntament amb les escoles Wagner i Pallaresa. Van competir amb molta energia, esforç i esportivitat, aconseguint uns resultats espectaculars i emportant-se un munt de medalles. Ha estat una jornada plena d’emoció i grans moments. Feu click en la foto per veure els millors moments!

Enhorabona als dos equips: Tigres Unamuno i Fast and Furious Unamuno!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut