Hem anat de colònies!
Us deixem les fotografies del viatge de colònies que van fer l’alumnat d’I5 i de 2n a la casa Can Castellar, a Vallgorguina. Va ser una experiència inoblidable!
Hem anat de colònies! Llegeix més »
Us deixem les fotografies del viatge de colònies que van fer l’alumnat d’I5 i de 2n a la casa Can Castellar, a Vallgorguina. Va ser una experiència inoblidable!
Hem anat de colònies! Llegeix més »
L’alumnat de la classe de les estrelles està gaudint d’un apadrinament lector maquíssim. Els companys més majors, de la classe de 4tA els estàn ajudant a llegir molt bé!
PADRINS LECTORS I5A-4tA Llegeix més »
Durant aquestes setmanes els infants d’Educació Infantil han gaudit de l’activitat CLICK al Museu Cosmocaixa. Ho hem passat genial!
INFANTIL VISITA COSMOCAIXA Llegeix més »
Els infants de les aules d’I5 han visitat el planetari situat al museu Torre Balldovina. Ha sigut una activitat molt enriquidora, ja que està plenament relacionada amb els projectes de La Lluna i les Estrelles que estan treballant.
I5 VISITA EL PLANETARI Llegeix més »
Durant tot el mes de desembre, a l’escola, hem estat divertint-nos fent activitats de Nadal. Us deixem algunes imatges del que hem fet!
CELEBREM EL NADAL A I3! Llegeix més »
Durant tot el mes de desembre, a l’escola, hem estat divertint-nos fent activitats de Nadal. Us deixem algunes imatges del que hem fet!
CELEBREM EL NADAL A I4! Llegeix més »
Durant tot el mes de desembre, a l’escola, hem estat divertint-nos fent activitats de Nadal. Us deixem algunes imatges del que hem fet!
CELEBREM EL NADAL A I5! Llegeix més »
Aquest mes d’abril l’alumnat d’I5 ha gaudit d’un taller molt interessant per conèixer a l’artista Antoni Gaudí. Ens han explicat la seva història, hem relacionat imatges de la natura amb peces de les seves obres i per finalitzar hem fet la nostra versió de la Pedrera. Feu clic a la foto de l’Antoni Gaudí per
Taller d’Antoni Gaudí a I5 Llegeix més »
Aquesta setmana I5 ha visitat les instal·lacions del metro Can Peixauet i els seus treballadors ens han explicat moltes coses. El més important que hem après és el que hem de fer si ens perdem quan estem al metro. Feu clic a la imatge i veureu les fotos!
I5 Visita el metro Llegeix més »
La passada setmana, l’alumnat d’I5 va poder gaudir d’un taller molt interessant i divertit, on un noi ens va portar a la classe alguns animals invertebrats per poder veure’ls de prop i fins i tot tocar-los. Van venir saltamartins, escarabats, insectes pal, una taràntula, un aliacrà… entre altres! Vam aprendre moltes coses i sobretot, vam
Visitants invertebrats! Llegeix més »