Nom de l'autor: Esther Raboso Vicente

Final de curs Infantil

Hola famílies! El final de curs ja ha arribat i ho hem celebrat de moltes maneres: amb la festa de l’aigua, l’espectacle del Xaxi Xixarrus i una festa al pati amb jocs, balls, gelats i música! Ha estat un curs genial! Molt bon estiu i ens veiem a la tornada!

Final de curs Infantil Llegeix més »

Can Ribes I3-I4-I5

Hola famílies, El divendres passat vam anar a Can Ribes i ens ho vam passar molt bé! Vam sentir el bosc de diferents maneres i vam fer proves d’habilitats pirates per trobar un tresor! Qué divertit! Mireu les fotos 🙂

Can Ribes I3-I4-I5 Llegeix més »

SANT JORDI A INFANTIL

Hola famílies, La setmana passada vam celebrar Sant Jordi amb moltes activitats: una petita representació de l’obra, disfresses, màscares, artistes, paradetes de llibres, danses… Va ser un dia molt bonic i l’escola va quedar preciosa! Mireu 🙂

SANT JORDI A INFANTIL Llegeix més »

Final de curs 24-25

Hola famílies, Ja s’ha acabat el curs i hem viscut d’un any ple d’experiències i moments màgics. Aquest final de curs ho hem gaudit fent intercanvi d’experiències amb primària (teatre en anglès, taller de percussió corporal, exposició de ceràmica, explicacions dels projectes, rodolins…) i la nostra festassa del Xaxi Xixarrus! Us desitgem molt bon estiu

Final de curs 24-25 Llegeix més »

Sortida al Cosmocaixa

Hola famílies, Aquesta setmana els infants de I4 i I5 han pogut gaudir de la sortida al Museu de Cosmocaixa de Barcelona. Han pogut aprendre i gaudir molt de totes les exposicions i activitats: l’univers, bosc inundat, base antàrtica, Clik… Ha sigut un dia molt divertit!

Sortida al Cosmocaixa Llegeix més »

Sant jordi a Infantil

Hola famílies, Ben tornats de vacances hem celebrat el dia de Sant Jordi a Infantil. Hem passejat per la nostra escola tan bonica i decorada, hem treballat molt i hem gaudit de llibres, dracs, cavallers i princeses. Mireu 😉

Sant jordi a Infantil Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut