PSICO A PRAT DE LA RIBA!
Els i les alumnes d’I5 han participat a la jornada de Psicomotricitat realitzada a Prat de la Riba. Han passat un matí ple d’activitat física, jocs compartits amb altres escoles, i sobretot molta diversió! Us deixem un petit àlbum de fotografies, feu click a la mascota Pop it!
PSICO A PRAT DE LA RIBA! Llegeix més »







