Hola famílies!
El final de curs ja ha arribat i ho hem celebrat de moltes maneres: amb la festa de l’aigua, l’espectacle del Xaxi Xixarrus i una festa al pati amb jocs, balls, gelats i música! Ha estat un curs genial!
Molt bon estiu i ens veiem a la tornada!



