Representació Ibers

Bona tarda famílies,

Avui els infants de 4t han fet la representació dels Ibers! Hem fet molta feina i ha sigut una gran experiència! Ens hem apropat a la història d´una manera molt vivencial i divertida, fomentant el treball en equip, l´expressió escrita i la imaginació.

Moltes gràcies!

Si voleu veure més, feu un “click” a la fotografia.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut