Bona tarda famílies,
Avui els infants de 4t han fet la representació dels Ibers! Hem fet molta feina i ha sigut una gran experiència! Ens hem apropat a la història d´una manera molt vivencial i divertida, fomentant el treball en equip, l´expressió escrita i la imaginació.
Moltes gràcies!
Si voleu veure més, feu un “click” a la fotografia.



