Representació Ibers
Bona tarda famílies, Avui els infants de 4t han fet la representació dels Ibers! Hem fet molta feina i ha sigut una gran experiència! Ens hem apropat a la història d´una manera molt vivencial i divertida, fomentant el treball en equip, l´expressió escrita i la imaginació. Moltes gràcies! Si voleu veure més, feu un “click” a […]
Representació Ibers Llegeix més »





