Ja hem estrenat el ROCÒDROM!

Aquest dijous 16 de Desembre, hem estrenat el Rocòdrom del pati de la nostra escola. Dos monitors, el Xavi i la Natàlia, han vingut per explicar-nos com fer escalada.
Primer, hem fet un bon escalfament i hem practicat a les espatlleres del pavelló.
Després, ja hem anat al Rocòdrom. El més important per a escalar és utilitzar, correctament, els nostres peus i les nostres mans. Ens han donat magnesi per a què no ens rellisquessin les mans. Hem fet diferents jocs.

Hem aprés a desplaçar-nos pel Rocòdrom. Ens movíem, lateralment, agafant-nos a les preses i recolzant-hi les puntes dels peus.

Ens ha agradat molt aquesta activitat perquè hem aprés a escalar a la paret vertical, perquè els monitors ens ho han explicat tot molt bé i perquè hem practicat una nova activitat física.

Alumnes de 3r de primària

Cliqueu la imatge per veure més fotos: