Infantil

VISITA A LA CASA DELS GEGANTS.

Els alumnes de I-3 i I-4, el passat 11 de març van visitar la casa dels gegants de Lleida. En aquesta sortida van descobrir de prop els gegants, capgrossos i altres elements festius de la ciutat. Va ser una experiència màgica plena d´emoció i aprenentatge. Per veure les imatges clica aquí.

VISITA A LA CASA DELS GEGANTS. Llegeix més »

CAIXAFORUM

Els alumnes de I-5 el dijous 27 de febrer vam anar al CaixaForum a veure l´espectacle Una ciutat d´ombres. Els infants han gaudit d´una experiència participativa que conjuga  la dansa urbana,  la cultura contemporània,  la manipulació d’objectes i l´ experimentació lúdica de la física del color i la llum. A partir d’un espai lliure, l’alumnat 

CAIXAFORUM Llegeix més »

ANIMAC

Els alumnes d´educació Infantil i cicle inicial el dilluns 17 de febrer van visitar la Llotja per gaudir de l’experiència única de l´Animac, on van descobrir el món de l´animació a través de projeccions. Una sortida enriquidora que fomenta la creativitat i l´amor pel cinema!.

ANIMAC Llegeix més »

DIA DE LA PAU A L’ESCOLA

El passat 30 de gener, com cada any, vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) a la nostra escola, una jornada que vol fomentar el llegat del Mahatma Gandhi. Durant la setmana vam dur a terme diferents tasques: penjoll amb el símbol de la Pau, visionat de diferents vídeos relacionats

DIA DE LA PAU A L’ESCOLA Llegeix més »

SIGNATURA DEL COMPROMÍS DE LA NOSTRA ESCOLA EN EL PROJECTE D’ESCOLES SOSTENIBLES CURS 2024/25

El passat dia 16 de gener, quatre alumnes de la classe de 5è en representació de la nostra escola i acompanyats de la mestra responsable d’aquest projecte anual, Carme Castro, van assistir a la signatura del compromís del nostre centre en el projecte d’aquest curs. Va ser un acte formal i molt bonic que va

SIGNATURA DEL COMPROMÍS DE LA NOSTRA ESCOLA EN EL PROJECTE D’ESCOLES SOSTENIBLES CURS 2024/25 Llegeix més »

La cançó de la mar

Els nens/es de I5 han anat a l’Auditori Municipal Enric Granados per veure l’espectacle : ” La cançó de la Mar”. Hem escoltat moltes cançons amb instruments. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt!!! Per veure les fotos cliqueu aquí.      

La cançó de la mar Llegeix més »

Escacs I-5

Aquesta setmana els alumnes de I-5 han iniciat l´activitat d´escacs, una oportunitat perquè treballin la concentració, la lògica i la creativitat mentre s´ho passen bé. Estem segurs que gaudiran molt aprenent i jugant!.

Escacs I-5 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut