General

ALADDIN

The 3rd and the 4th level kids have gone to the theatre of “L’Escorxador” to see the play Aladdin. It has been a great and a funny performance and we’ve enjoyed it a lot. We hope you like the pictures:  

ALADDIN Llegeix més »

EDUCACIÓ VIÀRIA 5è

L’últim dia del segon trimestre., els alumnes de 5è, vam visitar el parc de trànsit de la Guàrdia Urbana al turó de Gardeny. Durant el curs hem estat fent unes sessions on ens han ensenyat com circular amb bicicleta per dins i fora la ciutat, quines senyals són les més importants i com ens he

EDUCACIÓ VIÀRIA 5è Llegeix més »

EASTER

To celebrate Easter, we have done many things: Easter wordsearch, Easter wordsoups, Easter games and egg hunting. We have enjoyed a lot this week. We hope you like these pictures!!!

EASTER Llegeix més »

EASTER

To celebrate Easter, we have done many things: Easter wordsearch, Easter wordsoups, Easter games and egg hunting. We have enjoyed a lot this week. We hope you like these pictures!!!  

EASTER Llegeix més »

CLUB DE COSTURA

Durant aquest trimestre,  l’escola ha iniciat una nova activitat: El Club de Costura. Un petit grup de nens i nenes ha après a cosir botons, embastar…I fins i tot a cosir amb màquina! El resultat ha sigut una bossa molt bonica i personalitzada amb diversos guarniments. El Club de Costura continuarà amb un nou grup

CLUB DE COSTURA Llegeix més »

CINDERELLA

Today 23/03/23 we went to the theatre to see the famous play “Cinderella” in english. We had a lot of fun and we have learnt a lot. We hope you like the pictures!!!

CINDERELLA Llegeix més »

CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimecres 15 de març, vam assistir amb els representants de la nostra escola al palau de la Diputació de Lleida al concurs de lectura en veu alta. Com a representant de la categoria Grumets Vermells (Cicle Mitjà) va anar la Sadia Riaz de 4t. Com a representant de la categoria Grumets Verds (Cicle Superior) va anar el

CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA Llegeix més »

DIA DE LA DONA

El passat 8 de març a l’escola vam celebrar el dia de la dona per promoure la igualtat de gènere. Ho vam treballar en tots els cursos des de diferents àrees, i mireu quins treballs finals vam compartir a les parets de l’escola. Continuem treballant per fer un món millor! Cliqueu a la imatge per veure més

DIA DE LA DONA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut