ALADDIN
The 3rd and the 4th level kids have gone to the theatre of “L’Escorxador” to see the play Aladdin. It has been a great and a funny performance and we’ve enjoyed it a lot. We hope you like the pictures:
The 3rd and the 4th level kids have gone to the theatre of “L’Escorxador” to see the play Aladdin. It has been a great and a funny performance and we’ve enjoyed it a lot. We hope you like the pictures:
L’últim dia del segon trimestre., els alumnes de 5è, vam visitar el parc de trànsit de la Guàrdia Urbana al turó de Gardeny. Durant el curs hem estat fent unes sessions on ens han ensenyat com circular amb bicicleta per dins i fora la ciutat, quines senyals són les més importants i com ens he
EDUCACIÓ VIÀRIA 5è Llegeix més »
To celebrate Easter, we have done many things: Easter wordsearch, Easter wordsoups, Easter games and egg hunting. We have enjoyed a lot this week. We hope you like these pictures!!!
To celebrate Easter, we have done many things: Easter wordsearch, Easter wordsoups, Easter games and egg hunting. We have enjoyed a lot this week. We hope you like these pictures!!!
El proper 6 d’abril, serà el Dia Mundial de l’Activitat Física. L’alumnat de 3r i 4t ho vam celebrar amb una ‘Caminada popular’. Tot i que ens vam cansar una miqueta, ens vam divertir caminant, jugant i ballant. Estàvem alegres, amb energia i ens vam sentir molt bé fent aquestes activitats físiques !!! Ens va
DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA Llegeix més »
Durant aquest trimestre, l’escola ha iniciat una nova activitat: El Club de Costura. Un petit grup de nens i nenes ha après a cosir botons, embastar…I fins i tot a cosir amb màquina! El resultat ha sigut una bossa molt bonica i personalitzada amb diversos guarniments. El Club de Costura continuarà amb un nou grup
Today 23/03/23 we went to the theatre to see the famous play “Cinderella” in english. We had a lot of fun and we have learnt a lot. We hope you like the pictures!!!
El dimarts dia 28 de març els alumnes que representem a l’escola al Consell d’infants i joves de la ciutat de Lleida, el Plenari, vam participar a la creació i pintada d’un mural col·laboratiu per reivindicar la importància d’escoltar als infants i joves a la ciutat. El Youcef, la Fatoumata, la Lina i l’Aboubakr van
Consell d’infants. Pintem la paret del riu Llegeix més »
El passat dimecres 15 de març, vam assistir amb els representants de la nostra escola al palau de la Diputació de Lleida al concurs de lectura en veu alta. Com a representant de la categoria Grumets Vermells (Cicle Mitjà) va anar la Sadia Riaz de 4t. Com a representant de la categoria Grumets Verds (Cicle Superior) va anar el
CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA Llegeix més »
El passat 8 de març a l’escola vam celebrar el dia de la dona per promoure la igualtat de gènere. Ho vam treballar en tots els cursos des de diferents àrees, i mireu quins treballs finals vam compartir a les parets de l’escola. Continuem treballant per fer un món millor! Cliqueu a la imatge per veure més