Sortida Ivars de Noguera CI
El passat divendres 14 d’octubre l’alumnat de Cicle Inicial vam fer una sortida. Vam anar a Ca La Ferratina a Ivars de Noguera. Allí, vam visitar el Parc de les Olors i vam fer un taller de sals aromàtiques. Ens ho vam passar d’allò més bé!
Sortida Ivars de Noguera CI Llegeix més »











