SORTIDA CRAM (PRAT DE LLOBREGAT)
El passat dijous 1 de juny l’alumnat de 3r i 4t de Cicle Mitjà vam anar a fer la sortida de final de curs al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins) al Prat de LLobregat (Barcelona). Allà vam poder fer un esmorzar a la platja gaudint de la sorra i jugant a fer castells. Fins […]
SORTIDA CRAM (PRAT DE LLOBREGAT) Llegeix més »











