Els i les alumnes de tercer visiten el Parc de Gardeny
L’alumnat de tercer de la nostra escola, el passat dijous 23 de març, vam gaudir moltíssim anant al Parc de Gardeny de Lleida. Allà, un cop estavem preparats i preparades, vam fer un circuit amb bicicletes i posar en pràctica totes les normes de circulació. A més a més, també vam repassar i practicar com […]
Els i les alumnes de tercer visiten el Parc de Gardeny Llegeix més »








