Comiat sisè

L’últim dia del curs escolar es va celebrar el comiat dels infants de sisè. Va ser un acte molt emotiu, en què l’alumnat de l’escola, els mestres i les famílies vam gaudir molt amb la visualització del vídeo de la seva trajectòria escolar, les paraules que alguns familiars, els mateixos infants de sisè i la tutoria van expressar i el repartiment d’orles.

A més, x acabar, es va procedir a la construcció d’un quadre col·lectiu on l’alumnat de sisè va deixar la seva empremta i, també, van escriure paraules envers què és l’escola per ells.

A continuació, us deixem un recull d’imatges clicant aquí.

Alumnes de sisè, us desitgem molta sort en aquesta nova etapa, us trobarem a faltar i no oblideu que aquí sempre tindreu casa vostra!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>