Recursos Educatius per aquests dies

Benvolgudes famílies,

en aquest article us anirem penjant enllaços de recursos educatius diversos perquè els vostres fills i filles puguin seguir treballant durant aquests dies. Són opcionals i voluntaris. L’anirem actualitzant a mesura que anem trobant nous recursos, així que us animem a anar-hi entrant.

TOTES LES ÀREES:

EDITORIAL TEIDE. Davant d’aquesta ⚠️ situació excepcional i tan difícil, des d’Editorial Teide ens ofereix aquest material perquè, en la mesura del possible, els ??‍???‍? vostres nens i nenes puguin seguir ?⌨️? treballant i aprenent de manera constant, còmoda, completa i ? gratuïta.

Així, us fem arribar un ? enllaç a tot un seguit de ??✂️???➗ continguts i activitats d’Educació Infantil i Primària organitzats per cursos i per àrees. ?És una tria de propostes que, regularment, s’aniran ?? ampliant durant els dies de confinament. ?? Infants, famílies i mestres hi trobareu una oferta renovada i amb criteris absolutament curriculars.

? No cal cap descàrrega ni identificació personal. ? Només estar disposat a aprendre!

ORIENTACIÓN ANDÚJAR.

80 Recursos Educatius: En aquesta web trobareu un munt de recursos de totes les àrees i per a totes les edats.

80 Recursos educatius per aprendre des de casa

LLENGUA:

ACTIVITATS LLENGUA PRIMÀRIA. JCLIC

ACTIVITATS LLENGUA INFANTIL. JCLIC

Lectura. Grupo Planeta i Grup 62 posen en marxa la iniciativa gratuïta #KeepReadingEnCasa / #KeepReadingACasa,  on trobareu lectures d’alguns dels seus títols i activitats amb els seus autors per passar millor aquests dies. Podeu accedir mitjançant els enllaços següents:

MATEMÀTIQUES:

ACTIVITATS MATEMÀTIQUES PRIMÀRIA. JCLIC

ACTIVITATS MATEMÀTIQUES INFANTIL. JCLIC

Sumar i restar amb decimals

Taules de multiplicar. Per repassar i estudiar les taules, i desenvolupar el càlcul mental.

Matemàtiques Divertides. Primària

CONEIXEMENT DEL MEDI:

ACTIVITATS MEDI PRIMÀRIA. JCLIC

ACTIVITATS MEDI INFANTIL. JCLIC

ENGLISH:

All about us. Aquí trobareu material com contes, cançons, manualitats, etc. dels nostres llibres que utilitzeu a la classe.

Learn English Kids. Web per a totes les edats amb jocs, activitats, vídeos, contes, etc.

Koalatext. Més recursos en anglès.

Songs For Primary Children. Cançons en anglès per alumnes de primària.

MÚSICA:

Activitats musicals per CI i CM. Activitats d’audició, moviment i creativitat per a tota la família.

Activitats musicals per CS. Activitats d’audició, moviment i instruments per a tota la família.

Música amb família. Vídeos de percussió rítmica de la web musication.

Cançons amb família.Cançons per als més petits.

CANTÀNIA – Alumnat de 5è

El Marcel, aprofitant aquests dies de confinament, ha decidit escriure un diari. Ens el va enviant per parts. Així que si voleu saber una mica més de la seva vida, podeu llegir-lo aquí:

DIARI D’EN MARCEL

I ja sabeu que al youtube teniu tots els vídeos amb les cançons i moviments perquè aneu repassant (assageu només les cançons que hem treballat a classe).

PLÀSTICA:

En aquest web trobareu tot tipus de manualitats i altres idees per deixar volar la imaginació: Tot Nens

Mandales. Pintar mandales ens dona l’oportunitat de treballar els nostres nivells d’atenció i d’aconseguir un millor estat de relaxació, sigui quina sigui la nostra edat. (Per internet trobareu un munt de pàgines on imprimir mandales).

Manualitats per a nens. Manualitats per a totes les edats i tots els gustos.

VARIS:

RECURSOS EDUCATIUS I PASSATEMPS

Quines activitats, exercicis i jocs faig a casa durant el confinament?

Educació Emocional. Emocions, valors, etc.

21 Idees creatives (i educatives) per fer amb els nens i nenes a casa

50 jocs econòmics i divertits:

50 juegos muy económicos y divertidos para disfrutar con los pequeños de la casa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *