El pas del temps (CS)

Els alumnes de Cicle Superior hem fet un projecte del Pas del temps. LLiurement, hem fet grups de 4 alumnes (2 de cinquè i dos de sisè) i cada grup ha fet una investigació sobre un període. Després hem fet un mural resum i hem exposat el nostre treball a la resta de companys. Durant tot el treball hem anat elaborant el nostre diari d’aprenentatge individual i ens hem avaluat amb una rúbrica.

Entre tots hem confegit una línia del temps gegant i una exposició dels diversos períodes que queda exposada al passadís de baix i que tots els companys de l’escola poden visitar.

Ens agrada treballar en grup! Aquí tenim les imatges.