Diari Erasmus+ ALAS: Suècia

1-6-22

A les escoles que visitem a Estocolm, l’horari dels nens i nenes és diferent al que fem a la nostra escola. Ells comencen al matí entre les 8 i les 8:15 i acaben les classes a les 13:30 h. És per això que l’escola ofereix l’after school care o com ho anomenen ells Fritids. Es tracta d’un allargament de jornada que pot ser fins les 18:00 i on els infants poden gaudir de jocs, activitats esportives, tallers i molt més, compartint aquest temps amb els companys/es i aprenent encara més del que s’aprèn dins de l’aula.

30-5-22

Aquest dilluns 30 de maig, una mestra del centre (la Roser Pi) acompanyada de dos mestres d’altres centres de la zona (Tony Gomez, de l’escola Guerau de Liost i Anna Serrano, de l’escola La Torreta) han carregat les maletes amb roba d’abric i han viatjat Suècia. Allà tenen previst visitar dues escoles en el marc del projecte Erasmus KA1.
Avui han estat a l’escola Klastorpsskolan, molt a prop del centre d’Estocolm, que acull nens i nenes d’entre 5 i 9 anys. Han tingut l’oportunitat d’entrar a les diferents aules i compartir experiències amb l’alumnat i les mestres. La visita ha estat molt profitosa!

Com que els horaris són una mica diferents als nostres i aprofitant que els infants comencen entre les 8 i les 8:15 del matí i acaben a les 13:30, a la tarda han pogut visitar diferents zones turístiques del centre de la ciutat.