Tens un ordinador o una tauleta que ja no utilitzes? Hi ha alumnes que en necessiten

La nostra escola s’ha adherit a la xarxa social col·laborativa anomenada Labdoo, que recupera ordinadors i dispositius de segona mà per destinar-los a famílies vulnerables. L’Escola Municipal Salvador Llobet hi té un doble paper:

  • Promou la donació d’ordinadors (portàtils, de torre, pantalles o tauletes), fent difusió del projecte a les famílies del centre.
  • Demana ordinadors per als seus alumnes quan detecta que no en tenen i el necessiten per aprendre.

Estem registrats com a Edoovillage#2011. De mica en mica volem anar reduint l’escletxa digital entre el nostre alumnat. És per això que la vostra col·laboració amb la xarxa Labdoo és molt important per a nosaltres.

Tens un ordinador o una tauleta que ja no utilitzes? Dona’l a través de la plataforma Labdoo, hi ha alumnes de la nostra escola que en necessiten. Tots els ordinadors són sanejats abans d’entregar-los a una nova família. S’esborren totes les dades de manera que no siguin recuperables i s’hi instal·len programes educatius. El punt de recollida que ha creat l’Ajuntament de Granollers és a Roca Umbert.

Si vols, pots sanejar el teu ordinador abans d’entregar-lo. Segueix les instruccions per esborrar totes les dades i omplir-lo de programes educatius en poca estona. Un cop tinguis el teu portàtil antic sanejat, pots donar-lo contactant amb Labdoo per correu electrònic a l’adreça labdoo-catalunya@labdoo.org.

Els portàtils Labdoo van carregats amb més de 50 GB de continguts educatius per totes les edats i per totes les àrees de la ciencia, inclosos: La Wikipedia, cursos de la Khan Academy, cursos d’UNICEF i molts més.

El Labdoo City Hub Granollers és un projecte resultat de la coordinació de la xarxa social col·laborativa Labdoo, diversos serveis municipals de l’Ajuntament de Granollers i l’Institut Carles Vallbona. Pots veure’n algunes notícies al diari El 9 Nou, a Som Granollers, o bé a la pàgina 5 del Butlletí municipal del mes de març.

T’animes a col·laborar-hi? Gràcies!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut