Un Carnaval inesperat

• TOTA LA SETMANA DE SOL I ARRIBA DIVENDRES I PLOU.
  • EL NOSTRE ÚLTIM ANY HEM CELEBRAT EL CARNAVAL COM MAI.

3 de març de 2017

Com a tradició de la nostra escola vam celebrar Carnaval com cada any, malgrat la pluja. Es van haver de prendre decisions d’ última hora ja que aquesta festa sempre s’ havia celebrat al pati. Per aquest motiu les famílies no van poder entrar dins del centre per falta d’ espai. Tampoc es va poder celebrar el concurs, ja que aquestes participaven com a part del jurat. Es va utilitzar el vestíbul per situar als alumnes d’ Infantil, el porxo per la resta dels cursos i també el passadís d’ entrada al porxo que feia d’ unió als dos espais.

Vam entrar a les 15h i ens vam col·locar per cursos en els nostrereis llocs. Hi havia música de carnaval i una  ex-mare de l’ escola va presentar i animar la festa. Per començar el Carnestoltes va sortir a saludar a tots els alumnes  que el van rebre amb molta il·lusió . Després de desfilar va seure al seu tro. Va ser el moment que va començar la desfilada des dels més petits fins els més grans de l’escola. La majoria de disfresses estaven relacionades amb el tema del nostre projecte “Xifres i lletres”.

Els de P3 anaven d’ ovelletes i estaven molt bonics. Els de P4 anaven d’ abelles. Era una disfressa molt original i dolça com la mel. Els de P5 eren marietes molt divertides. Tots els alumnes d’ Infantil portaven la seva inicial enganxada al davant.

Sin título-2
Sin título-3

Alumnes de P3, P4 i P5

Sin título-4

Els alumnes de Cicle Inicial  portaven disfresses de científics bojos, de xifres i lletres, de col·lecció de llibres de Disney, de joc del Scrabble, de Darth Vader i de Hulk.

cof

Alumnes de Cicle Inicial

Els de Cicle Mitjà vestien de guerrillers, de personatges de Star Wars, de vampirs, de lletres, d’ agents del FBI i de patinadores. També hi havia una fada, una super heroïna, una gota d’ aigua, unes calculadores, una sopa de lletres, un presentador de televisió i un jugador de futbol.

sdr

Alumnes de Cicle Mitjà

A cicle Superior van participar les disfresses de calculadores, d’ unicorn, de mol·lècules, d’ enamorats de Bellvitge, de Freddy krueger, de Chairmander, de Dònut, de xifres i lletres. Per últim tota la classe de 6è vam anar de científics bojos. Vam sortir amb molta alegria i ganes de fer el nostre ball que havíem preparat al llarg del mes. El vam ballar dues vegades: una al porxo i l’ altra al vestíbul. Seguidament els petits van tornar a fer una volta per acomiadar-se del Carnestoltes. Va ser el moment en que es va aprofitar per fer les fotografies de les disfresses. Com a cloenda la presentadora va acomiadar la festa i al Carnestoltes.

Sin título-5

Sin título-6

Alumnes de Cicle Superior

Encara que no es va poder celebrar el concurs ni van poder entrar les famílies, va ser una festa molt original i divertida. L’alegria i la il·lusió eren presents a la festa. La recordarem tota la vida!

BLOG DE CICLE SUPERIOR

Classe de 6è