Avui l’alumnat de Cicle Superior hem fet un tàndem sobre l’ús que els joves fem de les pantalles. Ens han parlat sobre el problemes que pot portar l’addicció als videojocs i les xarxes socials. Ens han explicat que fer servir moltes hores el mòbil perjudica la nostra salut mental.
Hem fet vàries activitats sobre aquest tema i ens han explicat com fer un bon ús de les pantalles, una d’elles era amb preguntes sobre l’ús dels mòbils i havíem de contestar si era veritat o fals. La vam realitzar per taules, com si fos un concurs.
Una altra activitat que hem fet és dibuixar el que ens anava explicant un company. El Jordi anava descrivint un dibuix i nosaltres havíem de dibuixar-lo sense veure-ho. Amb aquesta activitat hem pogut adonar-nos de com un mateix missatge es pot interpretar de diferents maneres.
Ens ha agradat força aquest taller.










