Festa de la Música 2022

Demà divendres 17 de juny a les 20h, inaugurem la Festa de la Música! Aquesta segona edició es presenta amb moltes novetats i activitats mooooolt interessants, observeu el programa i veniu a gaudir la música amb nosaltres!

A les 20h a la Plaça de les Cultures, hi haurà un pregó d’inici de la Festa de la Música, a càrrec de l’Anna Roig, gran exponent de la cançó del nostre país i professora de l’Escola de Música. Tot seguit es donarà pas a la popular Jam Session que fem cada últim divendres de mes, però aquest cop a l’aire lliure, a la plaça. Per cloure la Jam, l’Ampa de l’Escola ens té preparades algunes sorpreses musicals. Per a més pistes, en col·laboració amb la botiga de discos “Local 3” de Martorell.

Per agafar energíes i seguir amb la festa, tindrem botifarrada popular a càrrec del Club d’Handbol Martorell, AQUÍ per reservar entrepà i beguda. Un cop acabada la Jam, la festa segueix a la plaça amb un Piano Bar conduït per gran pianista, Àlex Badia també professor de l’Escola de Música. Tot això mentre Rubén Adamuz, exalumne de l’Escola, prepara uns deliciosos còctels.

Tot això passa divendres 17 de juny però hi ha un munt d’activitats musicals durant tots els díes fins el 22 de juny, coincidint amb el final de curs. Com a escola ens resulta molt gratificant poder celebrar la música i fer-ho amb vosaltres encara millor! Agraïr l’esforç de tot l’alumnat, el claustre docent, l’Ampa i la regiduría de cultura de l’Ajuntament per fer possible una segona edició de la Festa de la Música i que aquesta sigui cada cop més potent. Aquí ho explica el regidor de cultura Andreu Gonzàlez.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *