Actuació als Premis Sambori 2021

El teatre d’El Progrés ha acollit aquest divendres la gala del Premi Sambori de la demarcació Pla de Montserrat. Ha estat el reconeixement als alumnes dels centres educatius de Martorell i poblacions veïnes que han participat en les dues darreres edicions d’aquest certamen d’Òmnium Cultural. El Premi fomenta l’escriptura i l’ús de la llengua entre els escolars d’arreu dels territoris de parla catalana. La presentació ha anat a càrrec de Jordi Morera i Domènec Hernández, amb els compassos d’un combo de l’Escola Municipal de Música de Martorell, la formació de la qual és:

Álvaro Lois, veu / Marta Víctor, veu / Pere Arús, guitarra / Pau Sánchez, baix / Arnau López, bateria

El Premi Sambori fomenta l’escriptura en la nostra llengua des de 1998 a tots els territoris de parla catalana i és l’únic de narrativa en català dirigit als alumnes. Promou l’ús de la llengua, de la imaginació, la creativitat i els valors pedagògics. Cada any compta amb més acceptació, i en l’edició passada hi van participar uns 140.000 alumnes, xifra que el converteix en el premi literari escolar europeu amb més participació.

Com a escola estem molt contents i agraïts de poder col·laborar en activitats culturals pròpies d’entitats del nostre municipi. A la vegada estem molt orgullosos del nostre alumnat que demostra ser molt competent en les diferents situacions en la que es veuen exposats; concerts i audicions, però també altres formats com aquesta gala d’entrega dels Premis Sambori.