Festa de la Música 2021

La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Martorell organitza per primer cop la Festa de la Música entre el 17 i el 22 de juny. Es tracta d’una programació de nou actes, entre els que destaquen els dos concerts tribut, que es dedicaran a la formació El último de la fila i a la cantant Aretha Franklin. Hi ha els recitals de final de curs dels diferents grups de l’Escola Municipal de Música, així com un concert de la Coral Inovyn a l’Auditori Joan Cererols del Centre Cultural.

La cita se celebra amb motiu del Dia de la Música (21 de juny), una festa d’origen francès que es fa a 120 països i a unes 700 ciutats, i que ajunta propostes amateurs i professionals. Té la intenció d’arribar a diferents públics i de diferents edats, i aplega les activitats de final de curs de l’Escola Municipal de Música de Martorell.