Festa de la Música 2022

Demà divendres 17 de juny a les 20h, inaugurem la Festa de la Música! Aquesta segona edició es presenta amb moltes novetats i activitats mooooolt interessants, observeu el programa i veniu a gaudir la música amb nosaltres!

A les 20h a la Plaça de les Cultures,… Llegeix més»

Trobada d’Orquestres

El passat dissabte 2 d’abril l’orquestra de corda  de la nostra escola va  participar de la trobada d’orquestres que enguany es va celebrar a Olesa de Montserrat.

L’activitat va consistir en un assaig on totes les orquestres juntes vam treballar un repertori comú i un concert… Llegeix més»

Concert a l’Auditori de l’Escola

Aquest divendres 1 d’abril,  estarem molt contents de rebre als Eleven’s Quartet, que ens oferiran un concert a l’auditori de l’escola. És una formació que neix a l’Escola de Música de Martorell, ja que tots els integrants hi han realitzat estudis musicals. Sovint participen de… Llegeix més»