Presentació del disc “Butxaca de cançons 2”

Després de la bona acceptació del primer projecte “Butxaca de cançons”, un disc enregistrat per alumnes, professores i professors de l’Escola Municipal de Música l’any 2013, amb un recull de cançons populars que servirien de suport pedagògic per a les escoles bressol del municipi, durant l’any 2022 s’ha portat a terme la preparació i enregistrament d’un nou disc, “Butxaca de cançons 2”, amb un repertori de cançons adreçat als alumnes de l’etapa infantil. En aquesta ocasió es va optar per fer uns arranjaments més atrevits, optant per ritmes com l’ska, el regaee, el dixie o la música electrònica. Un cop més, alumnes, professores i professors de l’Escola Municipal de Música han estat els encarregats d’enregistrar les 42 cançons que conformen el nou disc. Donat que el format CD ja es troba un tant obsolet, s’ha optat per un USB com a suport físic, dins del qual es poden trobar les cançons en format mp3 i wav, així com un pdf amb fotografies dels participants i les llestres de les cançons.

La presentació d’aquest nou disc es va dur a terme el passat divendres 17 de febrer, coincidint amb la festa de Carnestoltes, i es va fer al parc Sot d’en Barriques. A l’acte, que va comptar amb una gran afluència de públic, es van interpretar en directe alguns dels temes que integren aquest nou projecte.

Podeu veure un petit reportatge fotogràfic clicant AQUÍ